duminică, 1 decembrie 2013

La multi ani sotului meu!




M-am straduit zilele trecute sa fac un tort delicios si cat de cat sa arate si bine. Fiindca nu erau buni coloranti alimentari pe care ii aveam, am apelat la cacao si ciocolata. Si uite asa am obtinut un tortulet simplu si delicos de ciocolata si crema de vanile.




Compozitia e foarte simpla:
BLAT: 6 oua, 6 linguri apa, 8 linguri faina, 4 linguri cacao, 12 linguri zahar.
            Am separat albusurile de galbenusuri si le-am mixat cu lingurile de apa.
            Am adaugat treptat si lingurile de zahar pana am obtinut o spuma tare de tot.
            Am incorporat apoi treptat galbenusurile, amestecand cu grija de sus in jos cu o lingura.
           Apoi am adaugat faina, amestecata cu cacaoa, mestecand la fel ca inainte, pentru a nu se lasa spuma de albus.
CREMA: budinca de vanilie, in care am adaugat putina coaja de lamaie.
SIROP: sirop de zahar ars (o cana de apa+3 lg zahar+esente)

***Trandafirasii i-am realizat din pasta de zahar+cacao. Scrisul e din ciocolata topita cu 2 lg lapte+1 lgt unt)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu